مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی مبانی روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی مبانی روابط عمومی در روابط عمومی را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: مبانی روابط عمومی 

به انگلیسی: The Basics of Public Relations (PR)

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

دوره مبانی روابط عمومی حاوی پایه ای ترین مباحث روابط عمومی از قبیل تعاریف، الگوها و نظریه ها، معرفی مفهوم افکار عمومی  و ارتباطات رسانه ای می شود. در این دوره همچنین به تفاوت میان تبلیغات و روابط عمومی، روابط عمومی اطلاع مدار می پردازیم. در بخش نظریه ها به روابط عمومی سیاسی، روابط عمومی و بازاریابی، اقناع و متقاعد سازی و نقش های روابط عمومی توجه می شود. همچنین در این دوره در باب اصول و قوانین جامعه مدنی دینی و روابط عمومی گفتگو خواهد شد.


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. معرفی عمومی روابط عمومی 

2. بیان وظایف، مسئولیت های روابط عمومی

3. معرفی مفاهیم مرتبط با روابط عمومی که ما را در شناخت روابط عمومی یاری می رساند.

4. نظریه های روابط عمومی مورد توجه قرار می گیرند.

5. اصول روابط عمومی و قوانین و مقررات حاکم بر جامعه که بر روابط عمومی اثر می گذارند.


5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی و برنامه ریزی

2. کارگزاران روابط عمومی 



6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

بدون پیش نیاز


9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. مقدمه، تعاریف، تاریخچه روابط عمومی

2. وظایف اصلی روابط عمومی

3. نام های دیگر روابط عمومی

4. معرفی شخصیت های روابط عمومی

5. روابط عمومی مخاطب مدار و مخاطب محور

6. منشور 10 ماده ای حقوق مصرف کنندگان 

7. اثر بخشی در روابط عمومی 

8. عناصر و فرآیند ارتباط

9. وسایل ارتباط جمعی

10. مصاحبه

11. سخنرانی

12. افکار عمومی و اقناع

13. برجسته سازی

14. افکار سنجی

15. ارتباط با رسانه ها

16. انتشارات در روابط عمومی

17. برگزاری رویدادها در روابط عمومی

18. روابط عمومی و قانون


10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. مبانی روابط عمومی (1381)، احمد یحیایی ایله ای، تهران: انتشارات آذربرزین

2. تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات، (1382)، علی میرسعید قاضی، تهران: انتشارات مبتکران.

3. روابط عمومی توانمند، (1390)، محمد بصیریان، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی

4. روابط عمومی برتر، (1380)، هوشمند سفیدی، تهران: موسسه فرهنگی، انتشاراتی آیه.

11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد