مشاور وزیر و رئیس هیأت عامل ایمیدرو تاکید کرد: با توجه به انزوای بخش معدن در جامعه، روابط عمومیها از طریق رسانهها میتوانند در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی کنند.
سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز و انجمن روابط عمومی آذربایجانشرقی، با حضور مدیران بخش خصوصی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش خصوصی و دولتی و اصحاب رسانههای استان در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.
محمد طالبی، روز سهشنبه در جمع مدیران روابطعمومی استان اظهار کرد: هر ساله در روز روابط عمومی، روابطعمومی دستگاههای اجرایی ارزیابی و برترینها معرفی میشدند اما این نوع ارزیابی مورد پسند و رضایت نبود لذا به این جمعبندی رسیدیم که برای اولین بار این ارزیابی را به صورت جشنواره برگزار کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اطلاع رسانی، بر تقویت روابطعمومی دستگاهها متناسب با نیاز جامعه تاکید کرد و گفت: روابط عمومیها به عنوان رسانههای دستگاههای اجرایی باید توان تحلیل موشکافانه مسائل جامعه را داشته باشند.
پرورش، یک روند وسیع و پیوسته است که در مدت زمان زیادی رخ میدهد. ولی آموزش، صرفا به کارهای مشخص انجام شده توسط یک آموزگار گفته میشود. در اصل، هدف اصلی مدرسه باید پرورش باشد. چرا که آموزش، ابزار است و بدون آموزش درست و مناسب، پرورش صحیح اتفاق نمیافتد.
یکی از اصول اساسی موفقیت دادهنگاران، داشتن کسانی است که همراه آنها هستند و یک شبکه پشتیبان برای آنها ایجاد میکنند. در حال حاضر شبکه جهانی گستردهای از خبرنگاران باتجربه حوزه داده وجود دارد که حاضرند پیشنهادها و تخصص خود را در اختیار تازهکارها بگذارند.
جایزه پولیتزر عکاسی 2024 برای عکاسی بلند به گرگوری بول، اریک گی، فرناندو لانو، مارکو اوگارته، ادواردو وردوگو، کریستین چاوز، فلیکس مارکز و ایوان والنسیا، عکاسان آسوشیتدپرس، به خاطر تصاویرشان از بحران مهاجران در مرز ایالات متحده و مکزیک اعطا شد.
مک دونالد در حال تغییر استراتژی بازاریابی خود به سمت رویکردی دیجیتال محورتر است.
این شرکت در حال سرمایهگذاری صدها میلیون دلار در چند سال آینده برای ارتقای برنامه MyMcDonald's Rewards و کانالهای سفارش دیجیتال خود است.
متا، غول رسانههای اجتماعی، از بهروزرسانی جدید واتساپ با تغییرات گسترده در طراحی و رابط کاربری خبر داد. این بهروزرسانی که هماکنون برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است، شامل موارد زیر میشود:
هیچ گاه روزنامه نگاری را به عنوان ابزار پرش و واسطه ای برای رسیدن به هدفی دیگر نگاه نکرده ام. روزنامه نگاری را به دلیل نقشی که می توانست برای بلند کردن صدای حاشیه نشینان، محرومان و بی صداها داشته باشد، دوست داشتم و بر آن تمرکز نمودم و تلاش کردم در طول سال هایی که کار کردم، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بتوانم نقشی هرچند کوچک در برآوردن صدای بی صداها داشته باشم و ...
روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) 2024 فرصتی را برای بررسی چگونگی استفاده از نوآوری دیجیتال برای ارتباط همه افراد و گشودن درهای شکوفایی پایدار برای همه فراهم میکند.
فناوریهای نوآورانه میتوانند راهحلی برای برخی از مهمترین چالشهای جهان، از مبارزه با تغییرات آب و هوایی گرفته تا ریشه کن کردن فقر و گرسنگی باشند.
طبق مقاله اخیر وال استریت ژورنال، هوش مصنوعی مولد به طور قابل توجهی بر صنعت عکاسی، بهویژه عکاسی استوک تأثیر میگذارد.
این امر باعث نگرانی بسیاری از عکاسان شده است که نگران جایگزینی شدن توسط هوش مصنوعی هستند.
ر دنیای امروز که رقابت شدید است، برجسته شدن و جلب توجه مخاطبان کار آسانی نیست.
برای همین، روابطعمومی نقشی حیاتی در کمک به سازمانها برای دستیابی به اهدافشان ایفا میکند.
گزارش شده است که گوگل در نامهای به وزارت کار ایالات متحده خواستار بهروزرسانی قوانین مهاجرت این کشور برای جذب استعدادهای بیشتر در زمینه هوش مصنوعی شده است.
طی حکمی از سوی مهدی باقریان دبیرکل اجلاس، ابراهیم مولائی که بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه روابطعمومی را دارد بهعنوان دبیر اجرایی دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی ایران منصوب شد.
انسان ها در روابط اجتماعی خود چهار شیوه ارتباطی در پیش می گیرند که با توضیح هر یک از آنها می توان انواع رفتارهای اجتماعی حین رانندگی را مورد بررسی قرار داد.
مهارت گوش دادن یکی از مهمترین مهارتهایی است که در موفقیت شغلی و کیفیت روابطمان با دیگران تأثیر بسزایی دارد. خیلی از ما چون به اشتباه فکر میکنیم که یک شنونده سراپا گوش هستیم، هیچ وقت به صرافت یادگیری این مهارت نیفتادهایم. خوب گوش دادن مثل فن بیان، یک مهارت آموختنی است که در ادامه با اصول اولیه آن آشنا میشویم.
یک نظرسنجی انجام شده توسط انجمن روابطعمومی فیلیپین (PRSP) نشان داد که همه پاسخ دهندگان حرفه ای در ارتباطات موافق بودند که تلاش های روابطعمومی بر آگاهی برند و درک عمومی تأثیر دارد.
روابطعمومی (PR) به فرآیند مدیریت تعامل و تفاهم میان سازمان و عموم گفته میشود.
روابطعمومی تلاش میکند داستانهایی را به گوش مردم برساند که حس مثبتی نسبت به اهداف، موفقیتها، موقعیت یا محصول خاصی از برند را ایجاد کنند.
اثرگذاری و ارزش کارهای باکیفیتی که خود خبرنگاران تهیه میکنند، بسیار بیش از محتوایی است که از منابع دیگر استخراج میشود. این فرایند نباید تنها یک گام باشد، و تیمها باید کاستیهای مدلهای کنونی را تشخیص دهند و مثالهای بیشتری بسازند که به نشان دادن رفتار درست کمک کند.
جیسون آر. والر، در مقاله "چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم (و چرا مهم است)" پنج مؤلفه کلیدی برای ایجاد یک سؤال واقعاً قدرتمند را شناسایی میکند: