مدرسه آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

پایگاه مشاوره و آموزش روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، سئو پی آر، سیاستگذاری فرهنگی و ارتباط موثر است. لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

پایگاه مشاوره و آموزش روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، سئو پی آر، سیاستگذاری فرهنگی و ارتباط موثر است. لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

3 راه برای ارزیابی مزایای شبکه های اجتماعی جدید

متیو شوارتز-در چند سال پیش، شبکه های اجتماعی شروع به تکثیر عظیمی کرده اند. این شبکه ها روز به روز بیشتر توسعه پیدا می کنند. جریانی از رقابت که در آن اندیشه ارتباطگران سعی در کشف نحوه پول درآوردن از برخی کانال های اجتماعی نظیر فیسبوک، لینکداین و توییتر دارد.
شبکه های اجتماعی جدید و نرم افزارها به سرعت و با شتاب وارد می شوند. همچنان که در دروه کشف قرار می گیرند، بر بستر آنها مارک ها و بازاریابان حضور می یابند تا آنها را به سمت جریان اصلی مد نظرشان هدایت کنند.
دو نحوه شروع که در آغاز به منظور به دست آوردن کشش در جو شبکه های اجتماعی سکرت و ویسپر وجود دارد که کاربران را قادر می سازد افکارشان را بدون نامی که به آن متصل است بیان کنند.
کارگزار روابط عمومی ممکن است سوال کند، کدام هدف استفاده از شبکه اجتماعی است که گمنامی را ترویج می کند؟ پاسخ مشابهی در مورد این موضوع در شبکه اجتماعی اسنپچت وجود دارد، نرم افزار پیام رسانی عکس که در آن پیام ها در 10 ثانیه توسط افراد ساخته می شود.
تا کنون، اجتماع عمومی در میان ارتباطگران این بوده است: چگونه اسنپچت می تواند برای حرف کشیدن به کار رود زمانی که بر مبنای پیام های زودگذر اتفاق می افتد؟ شاید HBO، مکدونالد، تاکو بل و دیگر برندهای بزرگ که در حال حاضر از ویژگی اسنپچت استفاده کنند، بتوانند پاسخ مناسبی به این پرسش بدهند.
مدیوم سایت دیگری است که با توجه به سابقه بنیانگذار آن اوان ویلیامز (بلاگر و توییتر)، ممکن است نامی داخلی تبدیل شود. وبسایتی که نویسندگان آماتور و حرفه ای در آن حضور دارند، اکنون 13 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه و بر اساس خبر نیویورک تایمز دارد.
برخلاف بسیاری از وبسایت ها، هیچ پیامی در پایان پست های سایت مدیوم قرار ندارد. با این حال، خوانندگان می توانند یادداشت هایی را با کلمات و عبارات خاص در آن قرار دهند. این کار هنوز برای دریافت پیام های شما هنوز یکی از راه های به رسمیت شناخته شده است.
با در نظر گرفتن این موارد، در اینجا چند سوال وجود دارد که می توان با استفاده از آنها برخی از شبکه های اجتماعی جدیدی را که در بالا به آنها اشاره شد تشخیص داد- و آنهایی که هنوز چیزی در مورد آن نشنیده اید- می توانید تلاش های روابط عمومی و بازاریابی خود را به آن طرف سوق دهید.
1. آیا شبکه هیچ یک از مخاطبان شما را جذب خود کرده است؟ بهتر است، چند در صد از افراد جوانتر که به برند شما ایراد گرفته اند در آن شبکه اجتماعی حضور دارند؟ اگر آنها ایراداتی را به شبکه اجتماعی مورد نظر گرفته اند. باید آنها را به درستی شناسایی کنید و ببنید که کدام شبکه اجتماعی برای آنها مهم بوده است.
2. آیا برند شما از تکنولوژی های بی شمار که توسط شبکه های اجتماعی ارائه شده اند مملو شده است؟ آیا استراتژی روابط عمومی شما چیزی شامل آزمون یک مخاطب یا ترویج کمبود هاست؟
3. چطور شبکه های اجتماعی جدید می توانند رویدادها و کنفرانس های شما را افزایش دهند؟ آیا مدیوم ابزاری برای دریافت بهتر نوشته ها بر مبنای کلمات کلیدی است (و در نتیجه ایده هایی) ممکن است بهترین کار را برای یک مدیر درجه سه در ارائه درباره محصول و خدمت شرکت انجام دهد؟ آیا شبکه اجتماعی ویسپر راهی برای پنهان کردن شروع به صحبت با مشتریان و چشم اندازهاست؟
اینها سوالاتی هستند که کارگزاران روابط عمومی معمولا از خودشان می پرسند. بهتر است که این سوالات را بپرسید و بر مبنای پاسخ های بدست آمده برای انتخاب شبکه های اجتماعی تان اقدام کنید.
مترجم: دکتر عادل میرشاهی
منبع: http://www.prnewsonline.com/prnewsblog/index.php/2014/03/12/3-ways-to-gauge-the-benefits-of-new-social-networks/?hq_e=el&hq_m=2847279&hq_l=11&hq_v=472ca672b1

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد