مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی افکار عمومی در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»-مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی سیاستگذاری فرهنگی در روابط عمومی  را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: افکار عمومی در روابط عمومی

به انگلیسی: public Opinion in Public Relations

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

افکار عمومی یکی از مفاهیم کهن در حوزه علوم اجتماعی است که به شکل ویژه در روابط عمومی کارکرد فراوان دارد. کمتر مفهومی در علوم اجتماعی به این پایه از اهمیت است. در واقع ثمره فعالیت های روابط عمومی باید خودش را در تغییر در افکار عمومی نشان دهد. اما اینکه واقعا افکار عمومی چیست و چگونه می توان دست به سنجش افکار عمومی زد، موضوعاتی است که در این دوره آموزشی مورد بحث قرار می گیرد. 


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. آشنایی با افکار عمومی و نیروی سیاسی

2. آشنایی با تکنیک بررسی افکار عمومی

3. آشنایی باافکار عمومی و ارزش های جامعه

4. آشنایی با منشا تشکیل افکار عمومی

5. آشنایی با افکار عمومی و الگوهای فرهنگی جمعی

6. آموزش نحوه سنجش افکار عمومی



5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی 

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. تمام کارکنان بخش های اداری


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

بدون پیش نیاز


9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. تعریف افکار عمومی

2. ریشه های افکار عمومی

3. مفهوم حوزه عمومی و افکار عمومی

4. مفاهیم عموم، جمعیت و توده

5. انواع عموم

6. ارزش ها و هویت های گروهی

7. مشاهده افکار

8. پیمایش و تحلیل محتوای افکار عمومی


10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. پرایس، وینسنت (1393)، مترجم: علی میرسعید قاضی، حامد رضا اسماعیلی، افکار عمومی،تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی.

2. لازار، ژودیت (1383)، ترجمه مرتضی کتبی، افکار عمومی، تهران: نشر نی.



11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد