مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی روش های تحقیق در علوم ارتباطات

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی روش های تحقیق در علوم ارتباطات  را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: روش های تحقیق در علوم ارتباطات

به انگلیسی: Research Methodes in Communications

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

حوزه روابط عمومی امروز بیش از هر زمان دیگر وابسته به امر پژوهش است. پژوهش های کمی و کیفی می توانند مبنایی برای کار روابط عمومی ها تلقی شوند و شناخت انواع پژوهش ها و به ویژه پژوهش های کیفی باعث می شود که روابط عمومی ها بتوانند اقدامات خود را بر مبنای دانش شکل دهند. در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با روش های مختلف پژوهش نحوه استفاده روابط عمومی ها از این پژوهش ها شرح داده می شود. 


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

6. آشنایی با انواع روش تحقیق کمی و کیفی

7. آشنایی با روش تحلیل محتوا

8. آشنایی با روش تحلیل مخاطب

9. آشنایی با روش زندگی نامه فرهنهگی

10. آشنایی با روش مصاحبه

11. آشنایی با روش تحقیق آرشیوی

5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی و برنامه ریزی

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. تمام کارکنان بخش های اداری


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

بدون پیش نیاز



9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. پژوهش چیست؟

2. اهمیت پژوهش در روابط عمومی

3. روش های تحقیق کیفی

4. روش تحلیل محتوا

5. روش تحلیل مخاطب

6. روش زندگی نامه فرهنگی

7. روش مصاحبه

8. روش تحقیق آرشیوی



10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. عاملی، دکتر سعید رضا (1392)، روشهای تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه، تهران: انتشارات دانشگاه تهران

2. فلیک، اووه (1391)، درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمه هادی جلیلی، تهران: نشر نی.

3. استراوس، انسلم (1394)، جولیت کربین، ترجمه ابراهیم افشار، مبانی پژوهش کیفی؛ فنون و مراحل تولید نظریه زمینه ای، تهران: نشر نی.

4. رفیع پور، دکتر فرامرز (1387)، کند و کاوها و پنداشته ها «مقدمه ای بر روشهای شناخت جامعه و تحقیقات اجتماعی، تهران: شرکت سهامی انتشار

11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد