مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی نگارش رسانه ای در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی پروپوزال نویسی در روابط عمومی را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: نگارش رسانه ای در روابط عمومی 

به انگلیسی: Media writing in public relations

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

بی شک مهمترین اقدام روابط عمومی نگارش برای رسانه ها و تولید محتوای رسانه ای است. در این دوره آموزشی به نگارش صحیح برای رسانه ها می پردازیم و پس از معرفی اصول و قواعد درست نویسی، به چگونگی قطع و وصل کلمه ها و شیوه نگارش کلمات عربی در فارسی خواهم پرداخت. در ادامه به غلط های مصطلح و نحوه تعامل با آنها و نشانه گذاری، عدد نویسی در مطبوعات اشاره می کنیم. در ادامه در باب نحوه نگارش کتابشناسی و نکات ویرایشی سخن خواهیم گفت.


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. بیان اهمیت نگارش صحیح رسانه ای

2. اشاره به اصول مهم و قواعد دستوری برای درست نویسی

3. معرفی کلمات درست و غلط در نگارش فارسی

4. بیان نشانه گذاری و عدد نویسی در مطبوعات


5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. خبرنگاران و کارشناسان تولید محتوای روابط عمومی


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

مبانی روابط عمومی

خبرنویسی در مطبوعات

9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. اصول مهم و قاعده های دستوری برای درست نویسی

2. چگونگی قطع و وصل کلمه ها

3. شیوه نگارش کلمه های عربی در فارسی

4. درست یا نادرست

5. نشانه گذاری و علامت گذاری در مطبوعات

6. روش نگارش کتابشناسی

7. ضرورت ویراستاری و چند نکته ویرایشی


10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. راهنمای ویرایش، (1386)، غلامحسین غلامحسین زاده، تهران: انتشارات سمت

2. نگارش رسانه ای (1386)، دکتر مهدخت بروجردی علوی، تهران: پژوهشگکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.

11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد