مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

مهمترین تصمیمات یک مدیر روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- بر اساس نظرسنجی موسسه تحقیقاتی Vistage، مهمترین تصمیماتی که مدیران عامل در سال جاری گرفته‌اند عبارتند از:

  1. مدیریت استعدادها (۳۷%)
  2. مدیریت مشتری (۲۹.۴%)
  3. مدیریت مالی (۱۷.۷%)
  4. اداره عملیات کسب‌وکار (۱۰.۹%)
  5. رهبری (۵%)

با توجه به این نتایج، می‌توان گفت که مهمترین تصمیمات یک مدیر روابط عمومی نیز در همین حوزه‌ها قرار می‌گیرد:


۱. مدیریت استعدادها:

جذب، استخدام و حفظ کارکنان با استعداد

ایجاد و توسعه فرهنگ سازمانی قوی

ارائه آموزش و توسعه به کارکنان

مدیریت عملکرد کارکنان


۲. مدیریت مشتری:

شناخت و درک نیازها و خواسته‌های مخاطبان

ایجاد و حفظ روابط قوی با مخاطبان

ارائه خدمات با کیفیت به مخاطبان

مدیریت شکایات و نارضایتی‌های مخاطبان


۳. مدیریت مالی:

بودجه‌ریزی و مدیریت منابع مالی

ارائه گزارش‌های مالی دقیق

کنترل هزینه‌ها

جستجوی منابع مالی جدید


۴. اداره عملیات کسب‌وکار:

مدیریت پروژه‌ها

مدیریت زمان

مدیریت ریسک

مدیریت بحران


۵. رهبری:

تعیین چشم‌انداز و استراتژی برای روابط عمومی

ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان

ارتباطات موثر با ذینفعان

نمایندگی سازمان در مجامع عمومی


با توجه به پیچیدگی و تنوع وظایف روابط عمومی، اتخاذ تصمیمات درست و به‌موقع در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. مدیران روابط عمومی با در نظر گرفتن اهداف سازمان، نیازهای مخاطبان و منابع موجود می‌توانند بهترین تصمیمات را برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط عمومی اتخاذ کنند. در اینجا چند نمونه از تصمیمات مهمی که یک مدیر روابط عمومی می‌تواند اتخاذ کند، آورده شده است:


  • تغییر در استراتژی‌های ارتباطی
  • معرفی محصولات و خدمات جدید
  • تغییر در فرهنگ سازمانی
  • مدیریت بحران


با استفاده از مدل‌های مختلف تصمیم‌گیری و با در نظر گرفتن تمام جوانب، می‌توان احتمال موفقیت در اتخاذ تصمیمات مهم را افزایش داد.ما نیز می توانیم در این مصاف در کنار شما باشیم. لطفا جهت مشاوره و آموزش با ما تماس بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد