مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی فنون و تکنیک های روابط عمومی

 «مدرسه روابط عمومی»-مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی سیاستگذاری فرهنگی در روابط عمومی  را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: فنون و تکنیک های روابط عمومی

به انگلیسی: Public Relations Technics

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

در این واحد آموزشی با توجه به مفاهیم و کلیات روابط عمومی تعریف مناسبی برای روابط عمومی پیشنهاد می شود و آنگپاه با رویکرد چرخه دمینگ در مدیریت به پژوهش، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی در قالب فنون توجه خواهیم کرد. همچنین با توجه به خط و ربط های روابط عمومی و تبلیغات و روابط عمومی و مدیریت به بحث فنون می پردازیم. در فنون گردهمایی، نمایشگاه، رویدادها، نظام پیشنهادات، سخنرانی، ملاقات، مسابقات، یادبود، جوایز، شایعه، گفتگوی رودررو، کمیسیون ها و کمیته ها، عکس العمل ها، شکایات، مراسم جمع آوری به عنوان تکنیک های ارتباطات فردی معرفی می شوند. آنگاه در فصول بعد به همین شکل به فنون سازمانی، فنون خبری، فنون اینترنتی و فنون تبلیغی می پردازیم. 


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. آشنایی با تکنیک پژوهش

2. آشنایی با تکیک طرح و برنامه ریزی

3. آشنایی با تکنیک های ارتباطات فردی

4. آشنایی با تکنیک های ارزیابی

5. آشنایی با فنون سازمانی، فنون خبری، فنون اینترنتی و فنون تبلیغی


5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی 

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. تمام کارکنان بخش های اداری


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

بدون پیش نیاز


9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. تعریف روابط عمومی

2. روابط عمومی و تبلیغات

3. مدیریت روابط عمومی

4. تحقیق در روابط عمومی

5. برنامه ریزی در روابط عمومی

6. فنون ارتباطات میان فردی

7. فنون سازمانی

8. فنون خبری

9. فنون اینترنتی

10. فنون تبلیغی

11. فنون ارزیابی


10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. باقریان، مهدی (1393)، فنون روابط عمومی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی.3.

2. سعیدی، دکتر رحمان (1396)، تکنیک های روابط عمومی، تهران: انتشارات سمت.


11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد