مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی مبانی روابط عمومی اینترنتی

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی پروپوزال نویسی در روابط عمومی را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: مبانی روابط عمومی اینترنتی 

به انگلیسی:Basics Internet Public Relations

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

ورود به عرصه روابط عمومی اینترنتی مستلزم آگاهی های اولیه ای در خصوص مفاهیم و مباحث این حوزه جذاب است. در ان دوره آموزشی ضمن مرور تعاریف و اهمیت روابط عمومی و انواع آن با تمرکز بر روش ها و ابزارهای روابط عمومی به مباحثی از قبیل استراتژی در روابط عمومی اینترنتی، مخاطب و مشتری، اخلاق، افکار عمومی و تبلیغات و بازاریابی می پردازیم. در ضمن با توجه به مباحث ارتباطات اینترنت را به عنوان یک وسیله ارتباطی مورد توجه قرار می دهیم. در نهایت چارچوبی مفهومی برای روابط عمومی ترسیم می کنیم که می تواند مبنای دوره روابط عمومی 2.0 و روابط عمومی اینترنتی باشد. 



4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. آَشنایی با مفهوم روابط عمومی اینترنتی

2. شناخت اهمیت، اهداف و وظایف روابط عمومی اینترنتی

3. معرفی روش ها و ابزارهای رواب عمومی اینترنتی

4. مروری بر مخاطب، مشتری، افکار عمومی و اخلاق در روابط عمومی اینترنت

5. مفاهیم پایه ای ارتباطات در روابط عمومی اینترنتی

5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی

2. کارگزاران روابط عمومی 


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

مهارت های ICDL


9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. تعاریف روابط عمومی و اهداف آن

2. اهمیت روابط عمومی اینترنتی

3. وظایف روابط عمومی

4. انواع روابط عمومی

5. روش ها و ابزارهای روابط عمومی

6. فرآیند روابط عمومی اینترنتی

7. روابط عمومی استراتژیک

8. مخاطب و مشتری، افکار عمومی و اخلاق

9. بازاریابی و تبلیغات در روابط عمومی اینترنتی

10. ارتباط و انواع ارتباطات اینترنتی

11. اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی

12. ساختار روابط عمومی اینترنتی

13. الگوی ارتباطی روابط عمومی اینترنتی

14. مدل های کسب و کار اینترنتی



10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. مبانی روابط عمومی الکترونیک،(1386)، سعید یعقوبی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی

2. روابط عمومی اینترنتی (1393)، عادل میرشاهی، تهران: انتشارات روابط عمومی

3. استانداردهای روابط عمومی (1394)، احمد یحیایی ایله ای، سید شهاب الدین سید محسنی، مهدی باقریان، سید حسین قوامی، عادل میرشاهی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی


11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد