مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی روش های تحلیل رسانه ها

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی پروپوزال نویسی در روابط عمومی را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 


1- عنوان کارگاه:

به فارسی: روش های تحلیل رسانه ها 

به انگلیسی: Media Analysis technics

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

مدیران روابط عمومی و کارشناسان حوزه رسانه بایستی شناختی از روش تفسیر رسانه ها داشته باشند. تا بتوانند معنا، نشانه ها، استعاره ها و کنایه ها را در رسانه های مختلف تحلیل کنند. علاوه بر تحلیل نشانه شناختی، تحلیل مارکسیستی و روانکاوانه و تحلیل جامعه شناختی نیز ابعاد دیگری از تحلیل رسانه ها به شمار می روند که هر کدام بخش های متعددی را شامل می شوند. 


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. آشنایی با تحلیل نشانه شناختی رسانه ها

2. آشنایی با ماتریالیسم و تحلیل مارکسیستی رسانه

3. آموزش نقد روان کاوانه رسانه ها

4. تحلیل جامعه شناختی بر اساس نظریه استفاده و رضامندی

5. کاربرد روش های تحلیل رسانه ها در عمل

5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی

2. کارگزاران روابط عمومی در بخش های تحلیل محتوا و پژوهش های رسانه ای



6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

آشنایی با فلسفه علوم اجتماعی

آشنایی با روش تحقیق 

آشنایی با مبانی روانشناسی

مبانی جامعه شناسی


9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. تحلیل نشانه شناختی

2. تحلیل مارکسیستی

3. نقد روانکاوانه

4. تحلیل جامعه شناختی

5. فوتبال 

6. جنسیت و نماد در مد لباس

7. رادیو خبر و بورژوازی امریکا



10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. روش های تحلیل رسانه ها(1387)، آرتور آسابرگر، ترجمه پرویز اجلالی، تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها

2. رسانه ها و بازنمایی (1387)، دکتر سید محمد مهدی زاده، تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها

3. نظریه رسانه ها (1377)، فرد اینگلیس، محمود حقیقت کاشانی، تهران: مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.

11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد