«مدرسه روابط عمومی»- توانمندی های ارتباطی که مدیران باید از روابط عمومی بیاموزند عنوان یادداشتی است که دکتر عادل میرشاهی با توجه به نکات مدیریتی از زبان اسکات ابل، بنیانگذار Spiceworks در باب روابط عمومی تبیین می کند. وی چند راهکار مشخص به مدیران آموزش می دهد که می توانند از مدیران روابط عمومی بیاموزند.
۱. از ابتدا با کارکنان در ارتباط باشید:
قبل از استخدام، با متقاضیان مصاحبه حضوری داشته باشید تا نشان دهید که به فرهنگ محیط کار خود اهمیت میدهید.
این کار باعث میشود که کارکنان بعد از استخدام با انگیزه و وفادارتر باشند.
۲. برنامه دیدار رو در رو ترتیب دهید:
بعد از 6 ماه از استخدام، با کارکنان جدید به طور حضوری ملاقات کنید تا از نظرات و پیشنهادات آنها باخبر شوید.
این کار باعث ایجاد اعتماد و صمیمیت بین شما و کارکنانتان میشود.
۳. سیاست درهای باز را اتخاذ کنید:
درب اتاقتان را باز بگذارید و برای صحبت با کارکنانتان در دسترس باشید.
این کار باعث میشود که کارکنان بدون ترس و اضطراب با شما صحبت کنند.
۴. با روی باز با شکست مواجه شوید:
اشتباهات خود را بپذیرید و از آنها درس بگیرید.
این کار باعث میشود که کارکنانتان از شما الگو بگیرند و از اشتباهات خود نترسند.
نکاتی که مدیران میتوانند از روابط عمومی در زمینهی توانمندیهای ارتباطی یاد بگیرند:
با استفاده از این نکات، مدیران میتوانند با کارکنان خود ارتباطی قوی و موثر برقرار کنند و به موفقیت سازمان خود کمک کنند. ما می توانیم با برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی و جلسات مشاوره در خدمت شما باشیم تا بتوانید روابط عمومی خود را قوت بخشید. با ما تماس بگیرید.