آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

عنوان دوره آموزشی: پاسخگویی و روشنگری در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»-دوره آموزشی پاسخگویی و روشنگری در روابط عمومی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای پاسخگویی موثر به مخاطبان و روشنگری در مورد فعالیت‌ها و عملکرد سازمان خود را فرا بگیرید.

در دنیای امروز که اطلاعات به سرعت و به آسانی در دسترس همه قرار می‌گیرد، سازمان‌ها  بیش از هر زمان دیگری به پاسخگویی شفاف و صادقانه به مخاطبان خود  نیاز دارند.

این دوره  به شما آموزش می‌دهد که چگونه با مخاطبان خود در مواقع چالش‌برانگیز ارتباط برقرار کنید، به سوالات و نگرانی‌های آنها پاسخ دهید و اعتماد آنها را جلب کنید.


  کد دوره: 402/04


مدت زمان ارائه آموزش:  16ساعت (نظری و عملی)


پیامدهای یادگیری :


- در قبال عملکرد و فعالیتهای سازمان خود، پاسخگو می شوند.


- با نیازسنجی، توجه به افکار عمومی و آینده نگری، توجه به نیاز مخاطبان، اطلاع رسانی دقیق و به موقع، از پاسخگویی کلیشه ای و کلی پرهیز می نمایند و همواره بصورت جامع و کامل به مخاطبان پاسخگو هستند.


سرفصلها و رئوس مطالب یادگیری:


▪ معرفی دوره و ارتباط آن با شرح وظایف/ اهمیت و ضرورت دوره برای کارکنان روابط عمومی


▪ طرح مسأله (بررسی وضعیت پاسخگویی دستگاهها(ارائه توسط فراگیران،بحث و گفتگو)


▪ مفهوم شنا سی، چیستی و کارکردهای روابط عمومی/ ضرورت پا سخگویی و رو شنگری، اهداف و نتایج پا سخگویی/ تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها/ ظرفیت های روابط عمومی و رسانه ها در حوزه پاسخگویی و روشنگری/ شرح راهبردها و تکنیک های پاسخگویی/ انواع پاسخگویی در روابط عمومی، ابزارها و روشهای عملیاتی/ مهارتهای 

برقراری ارتباط مؤثر برای پاسخگویی/ تکنیک های حرفه ای پاسخگویی به اعتراضات و شکایات/ شرح وظایف مدیران و کارشناسان روابط عمومی نسبت به ارباب رجوع، مشتری در حوزه پاسخگویی/ آمادگی قبلی برای پا سخگویی در مواقع بحران/ ا شتباهات رایج در پا سخگویی/ پیامدهای عدم پا سخگویی/ علت یابی عدم پا سخگویی 

دستگاههای اجرایی


▪ ارائه کار عملی و مطالعاتی در خصوص موضوع شیوه های یاددهی- یادگیری: سخنرانی، بحث و گفتگو، بررسی موردی، مشارکت فعال و تجربه آموزی از گروه همتایان و سایر


روشهای آموزش مهارت محور ارزشیابی فراگیران: ترکیبی از ارزشیابی تکوینی(مستمر) و ارزشیابی تراکمی (پایان دوره) / ارزشیابی دانشی و آزمون های عملکردی

(ارائه کار عملی و فعالیت مطالعاتی در خصوص وضعیت پاسخگویی در دستگاه ( بررسی، تحلیل، ارزیابی و ارائه گزارش)


مجریان دوره: 


واحدهای آموزش دستگاههای اجرایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، مراکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده- نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها و مراکز و مؤسسات آموزشی دارای مجوز در حیطه «روابط عمومی»

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد