آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

تمایز سازی بوئن,؛ مفهومی در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- میان رشتگی بودن روابط عمومی باعث می شود که بتوان از مفاهیم سایر حوزه ها در این حوزه استفاده کرد. یکی از این مفاهیم، مفهوم تمایز سازی بوئن است.

موری بوئن بنیانگذار و اولین رئیس انجمن خانواده درمانی آمریکا از سال 1978 تا 1982 بود. او در 9 اکتبر 1990، در سن 77 سالگی بر اثر سرطان ریه در خانه خود در چوی چیس(chevy chase) ، مریلند در گذشت. 

تمایز سازی از بوئن، یک مفهوم کلیدی در بازاریابی است که بر ایجاد یک موقعیت متمایز برای یک برند یا سازمان در ذهن مخاطبان تاکید دارد. روابط عمومی نیز به دلیل ارتباط با  بازاریابی و اهمیتی که در ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش و بهبود شهرت  دارد با این مفهوم در ارتباط است. 


ارتباط میان تمایز سازی از بوئن و روابط عمومی، در دو جنبه زیر قابل مشاهده است:


  • جنبه اول: ایجاد تمایز


تمایز سازی از بوئن، بر ایجاد یک تمایز مثبت و معنادار برای یک برند یا سازمان تاکید دارد. روابط عمومی نیز می تواند به ایجاد تمایز برای یک برند یا سازمان کمک کند. این کار می تواند از طریق اقداماتی مانند:


  1. تمرکز بر نقاط قوت و مزیت های رقابتی برند یا سازمان
  2. ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان هدف
  3. تولید محتوای جذاب و آموزنده


  • جنبه دوم: ارتباط موثر


تمایز سازی از بوئن، بدون ارتباط موثر با مخاطبان هدف، امکان پذیر نیست. روابط عمومی نیز یک ابزار ارتباطی است که می تواند به برقراری ارتباط موثر با مخاطبان هدف کمک کند. این کار می تواند از طریق اقداماتی مانند:


  1. استفاده از رسانه های مختلف
  2. ایجاد محتوای مناسب برای هر کانال ارتباطی
  3. پیگیری و اندازه گیری نتایج

در نتیجه، می توان گفت که تمایز سازی از بوئن و روابط عمومی، دو مفهوم مکمل هستند که می توانند به یکدیگر کمک کنند تا اهداف بازاریابی یک برند یا سازمان محقق شود.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط عمومی برای ایجاد تمایز آورده شده است:


  1. یک شرکت تولید کننده محصولات آرایشی می تواند از روابط عمومی برای برجسته کردن کیفیت محصولات خود و تفاوت آن با محصولات رقبا استفاده کند.
  2. یک سازمان خیریه می تواند از روابط عمومی برای افزایش آگاهی از یک مشکل اجتماعی و تشویق مردم به کمک به حل آن استفاده کند.
  3. یک دولت می تواند از روابط عمومی برای ترویج سیاست های جدید خود و جلب حمایت مردم استفاده کند.
  4. در همه این موارد، روابط عمومی می تواند به ایجاد یک تمایز مثبت و معنادار برای برند یا سازمان کمک کند.

روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 

ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد