مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی روابط عمومی چند رسانه ای

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی چند رسانه ای در روابط عمومی یا روابط عمومی چند رسانه ای  را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: روابط عمومی چند رسانه ای

به انگلیسی: Multi Media Public Relations

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

ابزارهای روابط عمومی بعد از ورود اینترنت، گسترش چشم گیری داشته است. امروز ما از مالتی مدیا به عنوان یک رسانه در خدمت روابط عمومی استفاده می کنیم. برداشت ما از چند رسانه ای معمولا شامل CD ها یا DVD یا BD هایی می شود که در قالب چند رسانه ای ارائه می شوند اما این بحث تنها بخشی از روابط عمومی چند رسانه ای است و روابط عمومی چند رسانه ای شامل سایت سازمان، پادکست و چند رسانه ای های مبتنی بر موبایل می شود. در این برنامه به معرفی این ابزارها و نحوه استفاده از آنها برای تنویر افکار عمومی می پردازیم. 


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. معرفی روابط عمومی و تکنولوژی

2. چند رسانه ای چیست؟

3. پادکست چیست؟

4. معرفی وبسایت سازمانی 

5. آشنایی با چند رسانه ای مبتنی بر موبایل


5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی 

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. تمام کارکنان بخش های اداری


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

بدون پیش نیاز



9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. چند رسانه ای

2. انواع چند رسانه ای

3. اصول کار با چند رسانه ای

4. انواع چند رسانه ای

5. مزایا و معایب چند رسانه ای

6. استانداردهای چند رسانه ای

7. مراحل پروژه تولید چند رسانه ای

8. نرم افزارهای تولید چند رسانه ای

9. پادکست

10. سایت سازمان

11. مخاطبان و طراحی سایت

12. چند رسانه ای مبتنی بر موبایل

10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. باشعور لشکری، مریم (1394)، روابط عمومی چندرسانه ای، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی


11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد