مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی سیاستگذاری فرهنگی در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»-مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی سیاستگذاری فرهنگی در روابط عمومی  را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: سیاستگذاری فرهنگی در روابط عمومی

به انگلیسی: Cultural Policy Making in Public Relations

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

روابط عمومی ها امروز با در اختیار داشتن تریبون های سازمان می توانند نقش موثری در توسعه فرهنگی شرکت و کشور بازی کنند. در این زمینه درک مفهوم فرهنگ، مدیریت فرهنگی و نحوه سیاستگذاری فرهنگی می تواند به آنها کمک کند که مسیر خود را به عنوان یک رکن فرهنگساز در جامعه به درستی طی کنند. این سیاستگذاری اگرچه شاید در ابعاد کوچکتر صورت گیرد، اما می تواند باعث شفافیت تصمیم گیری ها به ویژه در تولید محتوا و ابزارها و اخلاق حرفه ای روابط عمومی باشد. با این رویکرد سعی می شود که در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان را با نحوه برنامه ریزی فرهنگی آشنا کنیم.



4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. آشنایی با مفهوم فرهنگ و ابعاد آن

2. آشنایی با کارکرهای فرهنگ

3. آشنایی با مفهوم مدیریت فرهنگی

4. آشنایی با نحوه برنامه ریزی فرهنگی

5. آشنایی با نحوه سیاستگذاری فرهنگی


5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی 

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. تمام کارکنان بخش های اداری


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

بدون پیش نیاز


9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. تعریف فرهنگ

2. مدیریت فرهنگی

3. برنامه ریزی فرهنگی

4. الگوهای برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی

5. نمونه های سیاستگذاری فرهنگی فرهنگی

6. نقد سیاستگذاری فرهنگی


10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. میرشاهی، دکتر عادل (1402)، اسناد مرجع روابط عمومی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی

2. صالحی امیری، دکتر سیدرضا(1394)، امیر عظیمی دولت آبادی، مبانی سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی، تهران: انتشارات ققنوس.

11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد