مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی مقاله نویسی در مطبوعات

«مدرسه روابط عمومی»-  مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی مقاله نویسی در مطبوعات  را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: مقاله نویسی در مطبوعات

به انگلیسی: Aricle Writing For Press

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

تولید محتوا یکی از محوری ترین وظایف روابط عمومی هاست. روابط عمومی ها با استفاده از فنون نگارش مقاله می توانند در مطبوعات وارد شده و به تنویر افکار عمومی بپردازند. در این دوره آموزشی ضمن معرفی مقاله نویسی به عنوان یک تکنیک در روابط عمومی به اکان مقاله نویسی پردخته می شود. آنگاه می گوییم که چطور می شود یک مقاله نوشد، چطور موضوع انتخاب کنیم و چه تکنیک هایی برای آغاز حرفه ای مقاله وجود دارد؟ همچنین در طول دوره به انواع مقاله می پردازیم و مقالات ساده خبری و مقالات وصفی، تخیلی و داستانی و نحوه تقویت مقاله با استفاده از تصویر سازی را تشریح می کنمی. در انتها نیز به مقالات تحقیقی، علمی، آماری و آموزشی می پردازیم و جایگاه و روش نگارش این مقالات را نیز مورد مداقه قرار می دهیم. در انتها تیتر زنی پرداخته و نحوه انتخاب تیتر مناسب برای مقاله را مطرح می کنیم. 


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. آشنایی مقاله نویسی

2. آشنایی با موضوعات مقاله نویسی

3. آشنایی با تیتر زنی

4. آشنایی با انواع مقاله


5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی 

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. تمام کارکنان بخش های اداری


6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

بدون پیش نیاز



9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. آشنایی مقاله نویسی

2. تعریف مقاله مطبوعاتی 

3. ویژگی های مقاله مطبوعاتی

4. ارکان مقاله نویسی

5. چگونه مقاله بنوسیم؟

6. موضوع یابی

7. شناخت موضوع

8. جمع آوری اطلاعات

9. انواع مقالات مطبوعاتی

10. (سرمقاله، یادداشت، تفسیر، تحلیل و نقد مطبوعاتی)

11. مقاله های وصفی، تخیلی و داستانی

12. مقاله های تحقیقی، علمی، آماری و آموزشی

13. تیتر زنی



10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. قندی، حسین (1383)، مقاله نویسی در مطبوعات، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی

11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد